Hubungi Kami
PROSES PENGURUSAN MAKLUM BALAS
Bagaimanakah kami mengendalikan maklum balas anda
Hantar maklum balas.
Jika anda memerlukan sebarang penjelasan, sila tulis kepada:
Ketua,
Jabatan Komunikasi Korporat,
EXIM Bank, Jalan Sultan Ismail,
50250 Kuala Lumpur.
PENYELESAIAN LAIN
Jika anda tidak berpuas hati dengan keputusan maklum balas anda atau cara ia dikendalikan, anda boleh merujuk perkara ini kepada:
Pusat Perhubungan Pelanggan BNMTELELINK:
Bank Negara Malaysia P.O. Box 10922
50929 Kuala Lumpur
Talian Bebas Tol BNMTELELINK: 1-300-88-5465 (1-300-88-LINK)
Luar Negara: 603-2174-1717
Waktu Operasi: 9.00 pagi – 5.00 petang (Isnin – Jumaat kecuali hari kelepasan am)
Borang web: https://telelink.bnm.gov.my/
FINANCIAL MEDIATION BUREAU
Telefon: 03 – 2272 2811 atau emel kepada enquiry@fmb.org.my
-
Tingkat 1, EXIM Bank, Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, MALAYSIA
Wilayah Utara
Wilayah Utara
- No.2, Ground Floor, Lebuh Tenggiri 2, Pusat Bandar Seberang Jaya, 13700 Seberang Jaya, Perai, Pulau Pinang, Malaysia.
- +604-390 9088
- +604-390 9077
Wilayah Selatan
Wilayah Selatan
- No.95, Ground Floor, Jalan Damai, Taman Setia, Off Jalan Stulang Darat, 80300 Johor Bahru, Malaysia.
- +607-223 1191
- +607-224 0370
Wilayah Malaysia Timur
Wilayah Malaysia Timur
- No. 67, Ground Floor, 1 Avenue Business Centre, Jalan Tun Jugah, 93350 Kuching, Sarawak, Malaysia..
- +608-245 0340
- +608-246 0029